Pytanie: Kiedy ostatni raz miałeś/aś badanie wzroku? 13 października miliony ludzi zadadzą to pytanie swoim bliskim z okazji Światowego Dnia Wzroku. Zobowiązując się do wykonania badania wzroku i dzieląc się tym w mediach społecznościowych z hashtagiem #LoveYourEyes, uczestnicy pomogą zwiększyć świadomość tego, jak istotne jest zdrowie oczu.
Ustanowiony ponad 20 lat temu przez Międzynarodową Agencję Zapobiegania Ślepocie (IAPB), Światowy Dzień Wzroku stara się zwiększyć globalną świadomość na temat ślepoty i wad wzroku oraz zachęcić ludzi do badania oczu. W 2021 roku 3,5 miliona osób zobowiązało się do przeprowadzenia badań wzroku. W tym roku IAPB stara się zwiększyć tę liczbę do 5 milionów osób, zachęcając jak najwięcej osób do dzielenia się hashtagiem #LoveYourEyes.
Światowa Organizacja Zdrowia poinformowała, że co najmniej miliard ludzi na świecie ma możliwe do uniknięcia wady wzroku. Konkretnie, 19 milionów dzieci ma znaczną wadę wzroku, której można było łatwo zapobiec dzięki odpowiedniemu badaniu oczu.
Zenni jest dumne, że po raz kolejny bierze udział w Światowym Dniu Wzroku. Rozpoczynamy kampanię, która ma na celu zachęcenie naszych pracowników, klientów i partnerów biznesowych do pokochania swoich oczu poprzez wykonanie badania wzroku. Im więcej osób o tym mówi, tym większa jest siła przekazu.
W tym roku zainaugurowaliśmy Światowy Dzień Wzroku naszym pierwszym w historii pracowniczym wydarzeniem związanym z badaniem wzroku. Certyfikowani w tym roku przez Prevent Blindness, pracownicy Zenni z powodzeniem przebadali ponad 130 dzieci w Boys and Girls Club of Silicon Valley, California, Smythe Clubhouse. Dowiedz się więcej o tym wydarzeniu i jego wpływie tutaj.
Zdrowy wzrok jest kluczowy dla małych dzieci, aby mogły się uczyć i osiągnąć życiowy sukces. Zaburzenia widzenia mogą wpływać na wyniki w nauce i utrudniać osiągnięcie kamieni milowych rozwoju, jak również gotowość do czytania. Pandemia Covid jeszcze bardziej zmniejszyła dostęp do opieki okulistycznej w społecznościach mniejszościowych. W ciągu ostatnich dwóch lat, o wiele więcej dzieci opuściło szkolne badania wzroku i wizyty u dzieci.
Misja Zenni "Okulary dla każdego" oznacza, że staramy się zapewnić dostęp do niedrogich, wysokiej jakości okularów korekcyjnych każdemu, kto ich potrzebuje. W tym celu w ubiegłym roku nawiązaliśmy współpracę z Prevent Blindness' National Center for Children's Vision and Eye Health, aby uruchomić Zenni Scholarship to Advance Children's Vision. Zapewniamy ponad 300 pełnych stypendiów dla profesjonalistów w dziedzinie społeczności, opieki zdrowotnej oraz rozwoju wczesnego dzieciństwa. Stypendia te umożliwią tym osobom ukończenie kursu certyfikacyjnego Prevent Blindness's Children's Vision Screening. Ten trzyletni, uznawany w całym kraju program certyfikacji oparty jest na krajowych wytycznych i najlepszych praktykach. Program wspiera badania przesiewowe wzroku i dostęp do opieki okulistycznej dla niezadbanych populacji w całych Stanach Zjednoczonych, a Zenni zapewnia darmowe okulary na receptę dla każdego dziecka, które ich potrzebuje.
Podejmij i podziel się swoim zobowiązaniem do wykonania badania wzroku w Światowym Dniu Wzroku korzystając z tego linku IAPB i nie zapomnij rozpowszechnić tego w mediach społecznościowych z hashtagiem #LoveYourEyes!
Wolontariusze Zenni przeprowadzający badania wzroku świętują Światowy Dzień Wzroku.
Drużyna Zenni China Team nosi okulary Zenni Iris X Zenni w kształcie serca, zobowiązując się do zbadania swoich oczu.
Maskotka 49ers Sourdough Sam dzieli się swoim przesłaniem #LoveYourEyes.